• 1398/08/21
  • - تعداد بازدید: 5
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش روابط عمومی

آشنایی دانش آموزان کواری با خدمات اورژانس 115

برنامه آشنایی کودکان با اورژانس 115 در مدرسه دخترانه شهید نعمتی (مقطع ابتدایی )در کوار انجام شد.

برنامه آشنایی کودکان با اورژانس 115 در مدرسه دخترانه شهید نعمتی (مقطع ابتدایی )در کوار انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار، نحوه تماس و پاسخگویی 115،حفظ خونسردی در حوادث و نحوه خود مراقبتی ازخود از محور‌های آموزشی این برنامه بود.

مسوول اورژانس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی 115کوارگفت: این برنامه آموزشی با حضور مربیان و معلمان و بیش از دویست دانش آموز این دبستان صورت گرفت،کارشناسان فوریتهای پزشکی کودکان را با اصول کلی فوریتهای پزشکی آشنا کردند.

 «احمد رضا آزادی»با اشاره به مباحث مطرح شده افزود: در این برنامه نحوه عملکرد اورژانس 115، عدم مزاحمت برای خطوط اورژانس، آشنایی با عواقب مزاحمت خطوط اورژانس،آشنایی با شماره 115، آشنایی با تجهیزات داخل آمبولانس،نحوه برخورد با فردی که در حال تشنج است همگی با زبان قابل درک برای کودکان ابتدایی توسط کارشناسان مجرب فوریت های پزشکی آموزش داده شد.
 
 

او اضافه کرد: هم چنین نحوه فعالیت‌ها و اینکه در چه مواقعی (قلبی، تنفسی، مسمومیت، تصادفی، سقوط، افزایش فشار خون) با اورژانس 115 باید تماس گرفته شود،به دانش آموزان گفته شد.

 

مسوول اورژانس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی 115کوار در پایان گفت : با آموزش کودکان در نحوه تماس با اورژانس 115 در مواقع ضروری و بالا بردن سطح اولیه آموزش سلامت کودکان میتوان به کاهش صدمات وارده در مصدومین و کودکان امیدوار شد.

 

این برنامه باهدف فرهنگ سازی و مشارکت همگانی با آموزش و پرورش کوار در امداد آگاهانه وکمک خواهی از اورژانس 115برگزار شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 14053
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید