• 1398/12/05
  • - تعداد بازدید: 9
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش روابط عمومی

آموزش برای مقابله با ویروس "کرونا" در مدارس کوار

محمودی: نشست های توجیهی و آموزشی مدیران،معلمان،دانش آموزان و اولیاء در مدارس در خصوص آموزش پیشگیری شیوع ویروس کرونا اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار، کارشناس واحد واگیرشبکه بهداشت و درمان کوار گفت: براساس دستورالعمل‌ها پیشگیری از بیماری کرونا،کارشناسان بهداشت،بهورزها و مراقبان سلامت شبکه بهداشت و درمان کوار با حضور در مدارس شهرستان ضمن تشریح جزئیات شیوع ویروس کرونا نحوه مقابله با آن، راه‌های انتشار، دستورالعمل‌های بهداشتی در خصوص راهکارهای رعایت نکات بهداشتی به مدیران معلمان،دانش آموزان و اولیاء در مدارس ارایه دادند.

 

«مهدی محمودی» افزود: در این برنامه ارتقای سطح آگاهی دانش آموزان و کارکنان با رعایت بهداشت فردی و جمعی، کنترل و نظارت بر بهداشت محیط و تامین صابون مایع سرویس های بهداشتی و کنترل بر موادغذایی در پایگاه های غذاهای سالم در مدارس پایش و آموزش داده شد.

 
 

او اضافه کرد: در راستا اجرای آموزش های لازم،دستورالعمل و رسانه های آموزشی مرتبط به صورت پوستر، پمفلت، بروشور و کلیپ های آموزشی و ... تهیه و در اختیار ر معلمان، اولیا و دانش‌آموزان قرار داده شد.

 
 

محمودی،با اشاره به اینکه ابزار اصلی پیشگیری آموزش می باشد، اظهار داشت: با افزایش سطح اطلاعات عمومی و انجام یک سری اقدامات بهداشتی می توان از شیوع بیماری ها در مدارس پیشگیری کرد.

او در ادامه بیان کرد: شبکه بهداشت آمادگی کامل دارد تا هر مدرسه‌ای که نیاز داشت آموزش‌های کارشناسی در اختیار آن‌ها قرار داده شود.

 

کارشناس واحد واگیرشبکه بهداشت و درمان کوار گفت:در پایان گفت: اگر دانش‌آموزان به توصیه‌های کارشناسان بهداشت در زمینه پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا توجه کنند همه به سلامت این دوران را سپری خواهند کرد محمدی در ادامه بیان کرد:.

این برنامه با هدف پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونابا همکاری مشترک آموزش و پرورش و شبکه بهداشتو درمان کوار برگزارشد.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 20349
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید